en härlig ''arbets''dag!

Var med min grupp och bara glassa runt med båt och stanna och grilla
och hade det mys! Robin gjorde en overkligt god lunch åt oss! mums!
nu känner jag mig riktigt dålig på matlagning brukar ju annars skryta att jag kan heh!
märker att jag kommer in mer o mer i gruppen hela tiden, men glider tillbaka
ibland, tråkigt och vara så blyg ändå!

sitter hos min älskade storesyster hon håller på med maten just nu.
Men det är dax o avrunda hon kanske vill ha hjälp i köket!

ps. GBG IMORGON KVÄLL! (: ds.

smell u later! / lackii


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin blogg! :)

2010-07-28 @ 18:51:05
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Tihi

Ha en underbar resa :)

Du passa in med dialekten :)

2010-07-28 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0