frågestunden svar:

 

* wildbitchforu.blogg.se :  Ska vi partayya i helgen kanske ? ;D <3
svar: vet inte, ska ut på krogen på fredag sen åker jag till uppsala.

* vart bor du?
svar: Södertälje, saltskog.

* Hur länge har du bloggat ?
svar : jadu, nått år kanske, men har inte haft speciell ork med bloggen
men nu j*vlar drar jag igång och hoppas på massa läsare & kommenterarer!

* Har du pojkvän?
svar: Jap det har jag ! (:
vi har varit tillsammans snart 7 månader. <3

*Tjänar du något på din blogg?
svar: nej tyvärr, vet dock inte heller hur man gör det hah!

*msuominen.blogg.se : Varför bloggar du igentligen?
svar: jag tycker det är kul och bra tidsfördriv och alla hade det lixom ;)

*Hur många läsare har du?
svar: det varierar, allt mellan 10-50 . väldigt lite men det duger :)

* Favoritfärg?
svar : Blå & brun, just nu, ändrar mig ofta hihi..


* jaaney.blogg.se : när ska vi träffas? :
svar: HÖR AV DIG, SÅ FORT SOM MÖJLIGT ! :)<3

*Hur gammal är du?
svar: 19 :) fyller 20 i september.

*vad vill du jobba med ?
svar: ska börja studera på komvux i augusti då högstadiet gick åt skogen,
men ska plugga till undersköterska sen plugga vidare till ambulanssjukvårdare :)

* vill du ha barn ? hur många isf?
svar: japp det vill jag ! 2 eller 3 :)

några frågor vart det ju iaf! :) tack alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0