bästavän. vart är du?

Lina Johansson ! <3

Jag saknar dig grovt mycket,
det finns inga ord som kan beskriva det..
Att inte ha dig vid min sida får mig att bli knäpp
Att inte veta när vi kommer få tillbaka våran vänskap
gör mig fövirrad, om vi ens blir så bra vänner igen?
Jag förstår inte vart allt gick fel.
Du ska veta gumman att jag älskar dig massor
och finns för dig i både vått & torrt.
Det känns hemskt och veta att min
barndomsvän & allra bästa vän inte finns 
här längre, alla minnen vi har tillsammans 
känns bortkastad tid.. 
Men en sak är säker, Jag glömmer ALDRIG
det vi gjort tillsammans , <3
du är en sån fin person .. men du blir bara allt mer
konstig, och du har knappast några vettiga svar..
Önska det fanns något jag kunde göra för dig.
Så allt blir bra..

Vart är du Flina eller ska vi säga körsbär ? :') 

MISS U!!  

                                                       // Katri <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0