rensar tankarna.

eftersom älsklingen inte kommit än så hinner jag skriva några rader,
btw, sovmorgon imorgon! behöver inte vakna först 8.00 då jani lämnar kimi
på dagis YES !

JAG VILL HA ! JAG MÅSTE HA NÅGOT.
 jag måste ha något, men vet inte vad..
när jag tänker efter, vad var det senaste jag köpte?
cigg? alkohol? ja en massa onödigt. Suck.
vill ha sommar, så jag kan få köpa massa skor.
ballerina, söta skor med en klack och någon rosett eller något,
köper jag skor nu till sommaren lär jag säkert hinna tröttna på dom,
eller hinna tycka att dom är fula (?)
eller någon snygg t-shirt, linne, vad som helst.
Känner att jag MÅSTE bara ha något, för det känns väldigt
länge sen jag köpte något som behövdes.
( kan inte direkt påstå att skor behövs men det är ju kärlek lixom ♥ )
 nu ska jag slänga ut nycklar åt älsklingen.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0