my weekend.

Min helg bestod av utgång på fredagen, vi drog till the strip ist för hamn ! ASKUL!
glömde kameran men systeryster har några bilder på telefonen,
så lägger in dom senare idag !
sen lördag morgon åkte jag och min lillesyster
till uppsala, hah! pappa som var riktigt bakfull fick köra oss
när det var tio minuter kvar tills tåget skulle åka för vi fick
inte tag i någon taxi ;o (?)
men vi hann iaf :)
i uppsala var det tvilling-kalas och massa folk
och så fick man träffa min sööta guddotter/kusin och hela rubbet.


sötnosen My ! ♥
Nu måste jag duscha, ska till stan strax.

PUSSHEJS!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Sv: haha visst är det sjukt! men får hoppas det går fort tills vår/sommaren kommer iaf =)

2010-02-01 @ 11:45:06
URL: http://ladymay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0