lördag!

förlåt för jag inte blogga så mycket igår men var på så mensigt humör och hade
inte lust med något igår, humöret var verkligen som en berg&dalbana, glad ena stunden
grinig & fittig andra, jaja alla har väl såna dagar,
kom precis ut från duschen skönt, raka benen osv.
ska snart börja fixa mig för ska ju till älsklingen på middag ! ♥
mysigt mysigt ! ¨
var igår hos syster och kollade film , nån helskumm film men det var väl okej,
bättre än och sitta  hemma haha, fick sällskap av minna saku, älskling, jonna & jani
har snöat hela dagen fan haha !
Om jag hinner så lägger jag upp dagens outfit oxå !
blir iaf lackleggins eftersom sötnöten älskar mig ännu mera i dom hihi! (:
På superbra humör idag tummen upp för det lixom! (y)
Vad ska ni bitches göra idag då ? (:

osminkad & ofixat, men jag bjuder ! ;)

hadetgött !

P U S S A R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0