hemma nu!

Nu är jag hemma igen, skönt !
super tråkigt väder ute...
Sitter och pumpar för fullt med the voice i högtalarna !
såå Party-feeling lixom (;
SUPERGLAD IDAG! 

Lägenheten var jättefin & mysig faktiskt..
men ett stort minus är att badkaret var super liten (!!)
såg ut som en till småbarn lixom.. Jaja, gillade allt förutom det!
Det var bara fem stycken som hade vart och kollat på den så
HÅLL TUMMARNA ! (y)

Fick sällskap av lovely Lina & sen åkte vi ner till stan, 
dock hade jag bara med mig 100 spänn..
hatar de för man hittar alltid så mycket man vill ha när man
inte har pengar med sig.. Men köpte ett par skor.
nedsatta till 100:- TÄNK ER !
Thumbnail
(fast svarta orkar inte ta bild plus att min mobil suger)

Nej men nu ska jag ta & dricka .. sjätte koppen kaffe idag (;
(kaffenarkoman? )
Harebäst !


hugs&kisses / Lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0