dålig uppdatering

sorry för dålig uppdatering men har inte haft så mycket tillgång till data..
plus att hela dagen igår var jag som en 90 årig pensionär, hade världens jävla
ryggont :/ kunde knappt sitta eller ligga..
Men hade tur iaf som fick sällskap av jennifer en stund och mathilda hela kvällen ♥
Sen senare kom baby hit och sov med mig , mysigt !
Kollade även på melodifestivalen igår, ganska bra bidrag.
Nej nu ska jag dricka kaffe ( som vanligt )
Hur såg eran helg ut?
btw, hade rätt så trevligt i fredags!
TACK TJEJJOR ! ♥



                                                                                     grymt band !


P U S S A R !

Kommentarer
Postat av: jennifer♥

Så lite så gumsan!

svaren på frågestunden uppe nu, kolla in vad jag svara på dina frågor ;)

love♥

2010-02-21 @ 22:59:50
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0