blogg fuckar ur ju!

Kan bli så irriterad när blogg.se inte funkar som det ska !
så skrev nyss en massa om min dag och poff det bara försvann :/
iaf, kan väl berätta kort om min dag iaf.


Är ju barnvakt hela veckan så idag var jag ute med Kimi i pulkabacken skojsigt,
gjorde dessutom min första snö-ängel idag , hah! gick inte så bra för att
snön var så himla djup! (:
sen gick vi hem igen och Minna kom på en kaffe vi snacka lite & så ,
sen kom resten av familjen hem och det vart godmiddag made by me ofc! ;)
kyckling, ris, currysås & wok! jamii!
ska verkligen försöka bättra mig med att skriva trots att jag är upptagen,
Imorgon stannar Sanna hemma från skolan då hon har ont i halsen och vi
ska till vårdcentralen.

vad har ni gjort idag då ? :)

nej nu är det dax och kolla på film sen sova,
en trött barnvakt här !
godnatt bitches ! ;D

K I S S E S //
Lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0