Äntligen klar !

suck, vad jobbigt det var!
jaja men nu skiner det överallt (a)
tog lixom 3 timmar och 30 min för mig och städa
och det brukar det verkligen inte, märks att jag inte var på humör
för att städa.
Kvällens planer är iaf att äta ute med barnen vart har jag inte bestämt
än, får Sanna & Kimi bestämma blir det nog mc Donalds haha!
Men själv är jag sugen på pizza.

Sen ska jag träffa älsklingen och ta ett långt bad.
Fan, glömde ringa min hjärtläkare idag oxå, får göra det
imorgon.. Nu när jag skrev det kom jag på ett till samtal jag
skulle gjort idag angående en lägenhet.. oh !
aja måste duscha & fixa mig nu, snart kommer busungarna!



P U S S A R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0