Gästblogg - Minna

Tjulululu! :D Minna här! Har slipat lite på katris blogg, så jag tänkte eftersom hon är så jävla dålig på att uppdatera så gör jag det! Just nu är hon i duschen, men efter det hoppas vi på att få lite smaskig uppdate lr hur? ;) Haha, närå, hennes liv är ganska tråkigt nu (hon jobbar) och likaså hon.. Hon har blivit gammal och ska på julbord med sina arbetskamrater som är 40+:are, haha :D
JAJA, ska be henne börja uppdatera, annars får hon stryk! :D OK!? PUSS :)
P.S KOLLA MIN BLOGG JAOO! :D D.S
..
Wait.. tänkte lägga upp lite bilder för att göra min systers blogg lite roligare :) Tacka mig katri! ;)


på mig såklart!
Totte,Santtu & Bamse. Våra älskade husdjur!
(den snygga katten är min ;))
Lite vinterbilder också!:
Från våran systerdotters lucia vi var på i tisdags!!
Jag är stolt fotograf till alla bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0