Tråkig söndag eller?

Söndag idag, eller aa i två timmar och 17minuter till. Och den har vart bra och bättre hittills iaf:) Var barnvakt från igår till idag åt sötaste kimi och sanna<3 vi kollade på film och åt katri&kimi ala special glass riktigt mums :) sanna var mest ute med sina vänner, hade dessutom älskling som sällskap o även mamma min var hemma soft! Precis duschat och smört in mig i helosan- oh det luktar så gott tycker jag och riktigt bra åt torr hud för den är så fet. Internetet är slut så därför är jag inne på telefonen men det funkar det med ju! Imorgon är det sista dagen på telgesommar, känns enormt tråkigt men det är ju bara projekt arbete o tar slut sista oktober så då är ju vilken längre anställning bättre.. Så börjar på amica på tisdag! Rörigt inlägg iknow men så kan det bli, En sista cigg sen sängen. Godnatt lovely! '' Ta vara på livet idag imorgon kan det vara försent '' Kisses /lackii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0