känner att bara..

..skriva av mig
en massa taknar och funderingar i huvudet, men inte en enda avklarad mening utan
att jag stannar upp och tänker vad vare jag skulle skriva?
eller vad ska jag skriva nu? jag läste min väns blogg nyss.
Ja det stämmer samma väg värför inte ändra den? jag trivs med ett jobb, jag äter middag runt sex.
Jag duschar varje dag, använder alltid schampoo före balsam.
Jag dricker alltid kaffe på morgonen, jag trivs men ändå inte.
Jag har sån känsla i mig att jag inte vet om jag ska skratta gråta eller bara låta det vara.
Varför är vi människor så lika men ånda olika?
hur skulle världen se ut om alla var exakta kopior av varann?
eller om inte krig fanns? religionen?
så många frågor men så få svar.
jag avrundar. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0