en såndär blogg-paus?

aa tydligen!
förstår inte, så fort man har något intressant och skriva om
så glömmer man bort bloggen?!
blir helt galen på mig..
Jonna (min storesyster) och hennes pojkvän hade stor-fest i helgen
då dom båda fyllde år, firade tio år tillsammans och förlovade sig!
STORT GRATTIS! (:
och det var suuperkul! och fick träffa min bästaste lina btw! <3

precis duschat ska dra till min älskade pojkvän som var i götet hela helgen!
så skiter i att jag jobbar imorgon nu ska jag sova där! wish me luck
att jag kommer upp, skulle nog behövas hehe.

en sak till!
J A N E   jag saknar dig! <3



nu ska jag springa!

höres / lackii


Kommentarer
Postat av: jane

Saknar dig meed!!!

Måste ses snart<3

2010-08-10 @ 21:12:54
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0