uppdate !


har helt och hållet inte haft tid eller chans och skriva.
Men hade rätt så kul i fredags iaf.. vart väldigt god middag trevligt sällskap spel & karaoke.
PLUS mitt enormt braiga humör :/
Förresten ! Har ni spelat spelet Lika par leka bäst?!

GÖR ABSOLUT INTE DET OM NI ÄR FLER ÄN 2 PAR OCH ALKOHOL PÅVERKADE !!!
Så himla sugit spel. förstörde en hel del. Bland annat alkohol missbruk och glas som crasha i golvet.
Jaja. Sånt händer. Igår ( lördag ) var jag hos syster hela dan o halva kvällen sen drog jag till älsklingen
kollade film - snabba cash sen sov vi.
Och nu har jag tid för mig själv typ.
 Var hos älsklingen och planera hans student, myste fram till sju sen drog till syster igen sen hem.. 
 Har duschat vart i affärn ätit och så.
fullt upp trots att det var Söndag haha..

Men just nu sitter jag framför min syster och båda har en lappis framför sig,
 skulle nog kunna gissa
att hon skriver på sin blogg då det brinner i fingrarna på henne hehe.
Läs hennes blogg
www.msuominen.blogg.se  :) <3

Imorrn blire ingen skola. Igen. Då jag inte har något och
 åka på och det är lite väl långt och gå
så stannar hemma och hjälper mamma i tvättstuga och städning.

Tänkte bara skriva att jag lever.
Är supertrött.
Hörs imorgon  !

G O D N A T T  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0