Lill-lördag!

YES IT IS !

Har precis fixat i köket och åt för ett tag sen en sen lunch med minna & sami,
älsklingen ville inte ha.. Bejb sov här inatt förresten ;D love!♥
Vart ingen skola för mig idag då jag inte mådde så bra igår kväll. ont i hjärtat osånt.
 (har ju hjärtfel)
sen så var jag och jobba igår, fett mkt jag fick springa runt,
ut och in med kläder, plocka upp efter folk som drar ner
massa kläder så j*vla irriterande usch! ochsåh.
Idag har jag ingen aning vad som händer.. Slösa typ alla mina pengar i uppsala.
yeye sånt händer.. Är verkligen bio-sugen-.-
Ska kolla med mina älskade systrar vad som sker ikväll. har igentligen massa plugg och göra.
men ingen lust.




P U S S A R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0