idag är det söndag & imorgon måndag - suck!

oh, hatar söndagar
för det första går dom så enormt fort och man har tråååkigt en hel dag.
eller ja. idag var det inte så tråkigt var med älsklingen hela dagen massa bus och skratt!
Jag älskar dig joni! ♥
Helger går så fort och så har man oftast kul på helgerna vrf ska man gå i skolan fler dagar än
 man har ledigt?! så fusk..
men nu ska jag sluta klaga hehe. Eller jo ska klaga på 2 saker till!
massa minus på att vi tjejer inte va i helgen . S A K N A R   E R !
Och att min älskade bror sitter och spelar cod och jag ska sova i v-rummet.. suck!

Hoppas du jossan har chans och läsa för jag hoppas och önskar att du har superkul
du förtjänar det!!!

imorgon
måndag. träffa jonna och prata ut om fredagen, sen förbi min gamla skola
 (hovsjöskolan) och hämta mina betyg sen till komvux på möte ! sen vet jag inte..
vad ska ni göra ?

Nej men nu är det dax för denna bitch och säga godnatt för snart kommer jag
börja gnälla om andra saker hah!


Puss & Godnatt !

pussar // Lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0