Hello!

Vart inge mer uppdatering sen sist igår.
Drog ju hem, åt & umgicks med familjen sen drog jag till
syster för lämnade barnen imorse. Hade planerat att skriva när jag
väntade på att jonna skulle komma hem från jobbet men så vart det lixom inte.

kom för ett tag sen hem från mitt jobb eller aa min samhällstjänst. trött.röksugen.hungri.
Nej men måste vara social älsklingen kommer senare och vi har faktist varit tillsammans i
nio månader idag (: <3
Älskar dig enormt mkt Jonibby!
vi föralltid. <3

söt häh? :)

Nu ska jag röka!! thats it!

p u s s a r !


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: varse :)!. ja det är jätte kul !: men nej varför ?? inte tappa suget nu du hade ju så mycket planer ?<3

2010-04-13 @ 20:01:48
URL: http://babyinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0