torsdag..

woops, forgot to take a picture at my outfit today.. wopsii!
men vad ska man göra, - inget. hah!
längtar till våran ''tjejkryssning''  !
ge mej  27:e NU Tack! <3
vist girls ?

Orättvist som bara den, mamma & pappa ska börja
träna på axa sports center , och jag vill oxå det..
men tror inte jag har råd med det tills jag får ett
jobb för det var lite dyrt för mig.. suck.
Men finns ju andra sätt att träna på . tack gode gud!
Tänkte lägga upp helgens planer om en stund oxå :)
jag vill bli blond igen, inte för att likna någon fjortis eller så
men tycker det var fint och lixom med svart så känns det som
att man måste fixa sig varje dag annars ser man ut som en emo - Nej TACK!
Men lackii ska dra nu .. kisseess to all !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0