känner mig trasig.

Läste nyss min lillesysters blogg
och hon har lagt in en rad där hon skriver ;
                                      
 ( http://msuominen.blogg.se)
och insåg en sak .. 

då börja jag tänka på mina närmaste
vänner och lixom inser att ; shit?
vad har hänt igentligen ?
förr var det ALLTID vi.. nu syns vi om
typ någon bjuder oss till samma fest, eller någon av oss har fest .. jag tycker det är sååååå fel.. jag blir arg samtidigt som ledsen för saken är ju inte den att jag inte hör av mig..
det är faktist NI som är sjuukt j*vla dåliga på det..
jag vill iaf inte ha det så och tycker det är sååå fel..
Ni kan ju inte neka att det här inte stämmer .. eller hur?
ni vet gott&väl vilka jag menar !!
tråkigt nog är det så nu och pratade faktist med min barndomsvän om det idag och hon skulle försöka bli bättre på höra av sig men
hon hade ju en massa hinder & ursäkter, men YEYE!!

känns som jag skrivit en hel bok men så känner jag ,
och hoppas på att ni läser och FÖRSTÅR!
VART ÄR

GITTAN + BITTAN+FITTAN+KLITTAN
JADU, INGEN ANING ....
KÄNNS KNÄPPT,
SYFTAR INTE BARA PÅ OSS NU , UTAN MINA ANDRA VÄNNER OXÅ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0