hellow :)

har haft en sjukt härlig helg :)
massa mys och spenderats med pojkvän .
och det var riktigt skönt !

Nästa helg åker man på kryssning wiihuu! längtaaaaaar. vi som åker är jag, minna, niina, lina, josefine, anna, alexandra , anita, jaana, jonna, amanda & Linda, :) skit najs, tjejkryssning, dt kommer bli en succé :)

GIRLS ONLY LIXOM ;d

idag har jag inte gjort ett piss ungefär, älskar pissluffar-söndagar!
sov hos älsklingen hela helgen och drog hem på dagen åt.
och sen har jag bara suttit och kollat på tv ,
men det var ju najs för två av mina favvo-program kom ju !

gossip girl och one tree hill kärlek!

nej men ska hoppa in i duschen dra på lite brun utan sol
sen blir det tv igen , med lillesyster lantchips och sprite
love ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0