HELL MAMAM :P I HAVE TRÅKIGT .

sköönt !

äntligen ska sötaste bästaste & underbara josefine börja fixa mig header.
tycker den är en KATASTROF. men men ;d thats life lixom..

usch för bilderna från festen i lördags :/
vissa dagar är man så mycket fulare på bilder än
i verkligheten , men tack att det finns ps . or? :)
nej men jag var verkligen super fin under kvällen (tycker jag iaf)
men bilderna vart kaos.. antagligen hade min klänning åkt ner eller så
var jag inte beredd så man hade vääärsta minen eller något liknande.
I HATE THE PICS !
men bilderna var knappast det viktigaste festen var apkul och det festades
som tusan! det gilla vi tjejer ! :D eller hur ?
i helgen blir det ingen dricka . tråkigt nog.
för mina kusiner kommer hit och ska passa dom hela helgen . / hoppas jag orkar dvs.
men har ju trots allt min kille som sällskap :)
tack baby ! :)
vart värsta skriv kåt nu helt plötsligt tråkigt utan internet för blogg-uppdatering suger HÅRT och
värre kommer det suga till vårat jävla internet kommer igång- IGEN!
Trött på det här. men jeje. känns som att folk inte ens orkar läsa längre och bara skriver förjäves..
Ska sluta nu !


ADJÖSS !! ;D


Kommentarer
Postat av: Joss

tjena gummsan :) gort en header till dig nu och om du kommer in på msn under dan så Skickar jag den till dig så får vi se om du gillar den ! :) den blev lite julinspererad iaf ! :) puusss <3

2009-12-11 @ 11:41:42
URL: http://wildbitchforu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0