friday :D




alla snyggingar !
Äntligen fredag, F*N veckan gick ju supersnabbt ;o
fast iförsig har ju typ städat julpyntat och passat barnen hela veckan
så känns som att det vart en ''jobb''vecka för mig hah!

Har dessutom städat hela nedervåningen idag (förutom brorsans rum)
verkligen storstädat & pyntat :)
känns som jag behöver en lång dusch nu och massa kärlek av pojkvän
så man orkar med LÖRDAGEN imorgon , för det är ju nämnligen FEEEST !
Lillesyster fyller hela 15 och jag och storesyster ska vara bartenders :D najs baa, :P

haha, gud vad uttråkad jag vart helt plötsligt & hungrig som inåt helvete ..

men ha en bra fredag kväll allihopa :)

pusselipuss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0